نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

درانتظار رای دادگاه cas درباره ویلموتس| عبور از بحران یا ورود به بحران؟!

  • کد خبر: ۸۲۳۳۵
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
درانتظار رای دادگاه cas درباره ویلموتس| عبور از بحران یا ورود به بحران؟!
قرارداد سنگین و ترکمنچای گونه مارک ویلموتس با تیم ملی ایران دردسرهای بزرگی را برای فوتبال ایران به وجود آورده، با این حال مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال امیدوار است که رای تازه دادگاه عالی ورزش به سود فوتبال ایران باشد و از نظر مالی ضرر کمتری به ایران تحمیل گردد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در اظهاراتی تازه مهر تایید زده بر پیچیدگی پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران.

غلامرضا رفیعی در مورد وضعیت شکایت پرونده ویلموتس چنین گفته است: «این پیچیده‌ترین و فنی‌ترین پرونده دادگاه عالی ورزش از تاریخ تأسیس آن است. این پرونده پیچیدگی‌های فنی، حقوقی و مالی زیادی دارد. تا به حال چندین بار برگزاری جلسه دادگاه به تأخیر افتاده بود و پس از برگزاری جلسه دادگاه صدور حکم برای چندمین بار به تأخیر افتاده است که این  به هیچکدام از طرفین دعوا مربوط نیست، هیأت قضات دادگاه عالی ورزش چنین نیازی را احساس کرده‌اند و به همین دلیل صدور رأی به تأخیر افتاده است کما اینکه ممکن است این آخرین تمدید تأخیر نباشد.»

او درادامه گفت: «ما دو روز پیاپی جلسه دادگاه را به صورت آنلاین برگزار کردیم که از نظر من وکلای ایرانی و خارجی در این پرونده دفاعیات خوبی را انجام دادند و ختم رسیدگی به این دادگاه اعلام شد. اکنون اعلام رأی دادگاه به تأخیر می‌افتد و واقعاً قابل پیش‌بینی نیست چه رأی صادر خواهد شد و چه رأی در انتظار ما است، اما امیدواریم که رأی اولیه فیفا تأیید نشود اگر آن رأی قرار بود تأیید شود طبیعتاً صدور رأی این همه به تأخیر نمی‌افتاد.»

حرف‌های پایانی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال به این شرح است: «در حال حاضر نه تیم حقوقی ما و نه تیم حقوقی ویلموتس نمی‌توانند دفاعیه یا لایحه جدیدی ارائه کنند و فقط باید منتظر باشند قضات برجسته دادگاه CAS رأی صادر کنند که قرار است این رأی تا ۷ آبان صادر شود.»

با توجه به صحبت‌هایی که رفیعی انجام داده هر احتمالی درباره پرونده مالک ویلموتس وجود دارد. باید دید که درنهایت دادگاه عالی ورزش چه تصمیمی دراین خصوص اتخاذ خواهد کرد و آیا فوتبال ایران از همکاری کوتاه مدت با این مربی بلژیکی بیشترین ضرر تاریخ را متحمل خواهد شد یا اینکه درنهایت رایی که صادر می‌شود منجر به کاهش مجرمیت فوتبال ایران خواهد شد؟!

ویلوتس در دوران ریاست مهدی تاج بر فدراسیون فوتبال با تیم ملی ایران همکاری کرد که رقم قابل توجهی از سوی سران سابق فدراسیون فوتبال ایران به این مربی پرداخت شد که بعد از قطع همکاری این مربی خواستار دریافت همه مطالبات خود شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->